Nieuwjaar

Om te beginnen wens in iedereen een gezond gelukkig en sportief nieuwjaar!
De laatste paar weken heb ik een hoop wedstrijden gereden en vlak voor het nieuwe jaar zijn we nog 9 dagen naar Inzell gegaan voor een heerlijk kamp.
Daar heb ik op 3 afstanden mijn persoonlijke records weer aangescherpt!
Vlak voor dat we naar Inzell gingen heb ik nog mee gedaan aan de Utrecht City Bokaal, de wedstrijd waar je je mee kan plaatsen voor het NK sprint senioren. Alleen het was een erg winderige eerste dag met de 500 en 1000 en helaas ook wisselend kwa richting. Voor de dweil werd er zelf een paar keer bijna een pr gereden maar ik zat na de dweil en toen werd het heel wat minder gunstig. Jammer dat je het weer niet in de hand hebt maar niemand kan er wat aandoen! ik ben uiteindelijk 18de geworden wat net niet genoeg is voor plaatsing.
Samen met Monica en Isabelle (de foto) en Esther deed ik mee aan de residentiecup, een wedstrijd onder de gewesten. Wij hebben ook samen met de jongens dat klassement gewonnen.
Er werd door drie teamleden en 500 en 1500 gereden, de teamsprint, ieder een ronde op kop van de 3 en na een ronde valt er telkens iemand af, en de massastart.

Maar voor een groot deel was het begin van het seizoen alleen maar voorbereiding, morgen begint de regio voor het NK allround en dan staat alles in het teken om goed te zijn op het NK.
gewestelijk kampioen sprint 2015/2016

Reacties