Welkom!

Hoi allemaal, Ik wil jullie graag op de hoogte houden van al mijn schaatsavonturen, verhalen en prestaties. Daarom begin ik een schaatsblog. Voor de mensen die mij nog niet kennen zal ik in het kort wat over mijzelf vertellen. Ik ben Lina Miedema, veertien jaar en ik zit in de derde klas van het atheneum op het Mendel College in Haarlem. Ik schaats al ruim vier jaar bij Ijsbaan Haarlem. Dit seizoen zit ik voor het tweede jaar bij de C- selectie Haarlem. De C- selectie bestaat uit mij, samen met nog elf anderen teamgenoten die getraind worden door twee trainers. We trainen zes keer per week en staan daarvan vier keer op het ijs. Als we niet op de schaatsbaan zijn gaan we wielrennen of hebben we krachttraining in de sportschool. We trainen om het hoogste doel te bereiken, namelijk Nederlands Kampioenschappen rijden. Afgelopen jaar ben ik als 5e geƫindigd op het NK, daardoor kon ik ook meedoen met een internationale wedstrijd: De Vikingrace. Ik hoop dit jaar weer een stuk harder en beter te gaan rijden en dat ik mijzelf weer kan plaatsen voor het NK! :) Liefs, Lina

Reacties

Een reactie posten