Gewestelijk kampioenschap super sprint !!

Gisteravond  15 december had ik ook een wedstrijd, nu in Alkmaar; het gewestelijke kampioenschap supersprint. Dat zijn twee 100 meters en twee 300 meters. In mijn eerste 100 meter schaatste ik een dikke pr van 11.65 en een eerste tijd, de tweede 100 meter was ik iets langzamer in 11.70 maar daarmee stond ik nog nipt op een eerste plek! De 300 meter had ik eerst 'binnen' en reed plotseling een dik pr en ook nog een baanrecord wat al 12 jaar oud was en op de naam stond van Margot Boer! En daarna kwam de laatste 300 meter en daar werd ik ook eerste dus voor het eerst sinds een hele tijd ben ik eerste geworden!
uitslag
Op de foto alle podium plaatsen bij de dames en heren A, B en C

Reacties

  1. Super goed gefeliciteerd. Wij hebben gister Emma der nieuwe schaatsen op de Jaap Edenbaan geprobeerd! Ging heel goed rondje 36+ (2 minuten), ze vond het wel heel leuk, das het belangrijkste. Trainen voor Januari op les in Haarlem!

    Suc6 met de wedstrijden, zet een programma op je blog zodat we kunnen volgen waar en wanneer je wedstrijden rijdt!

    Groeten uit Zaandam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Samen met Maite geprobeerd om net zo'n kalender erop te zetten als op de kwantenblog. Helaas niet gelukt. We gaan snel wat tips aan neef Colin vragen.
    gr M en L

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten