Nk supersprint weer voorbij

Na het volkslied stroomt iedereen snel op het ijs. 
Het was een mooie dag, maar ik had hem net niet helemaal. 2x 100 en 2x 300. Ik heb geen pr s geschaatst en dat zou wel mooi zijn op zo'n toernooi. Gelukkig wel redelijk in de buurt. Uiteindelijk ben ik 10de geworden. Dus nog wel 10de van Nederland. Als ik naar de tijden en tegenstanders kijk, had ik op een goede dag zeker hoger kunnen eindigen...maar helaas, volgende keer beter.  klassement. (In het klassement staan wat namen in het geel. Dit zijn alle rijders die in Haarlem trainen. Vijf daarvan trainen net als ik bij de STSH.)

Volgende week volgt de laatste NK, en dan Allround. Daar mag ik dus een 500 en een 1500 rijden. Spannende wedstrijden allemaal.

Reacties

  1. Toch een mooie prestatie hoor. Met zo'n druk programma kun je niet altijd bij de eerste eindigen. Komend weekeind weer nieuwe kansen. Vanuit een zonnig Spanje wensen we je alvast veel succes. Te ver weg dus om te komen kijken, maar we volgen je op je Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou wel heel leuk zijn weer eens en pr! Leuk dat jullie het lezen, ik ga mijn best doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten