Talentendag Utrecht

Zondag 3 maart was de talentendag in Utrecht. Hier worden vanuit alle gewesten C-junioren uitgenodigd. Er wordt gestreden in je eigen categorie, dus C1 apart van C2.
Op de 500 was de opening goed(11.73) maar mijn rondje net niet snel genoeg. Ik eindigde op 6e plek. De 1000 liep beter, op de laatste bocht na. Jammergenoeg net verloren van mijn tegenstander (0,05) waardoor ik als 3e in klassement eindigde. In ieder geval wel op podium. Twee sterke meiden uit Friesland ontbraken, maar verder waren weer alle sterke rijders aanwezig.
Ploeggenoot Isabel reed ijzersterk en won twee keer goud. Jamie zilver op 500.
Hier een foto van een aantal van mijn team en trainer Guus.


De uitslagen en tijden staan hier: http://www.bcutrecht.nl/langebaan/uitslagnu.htm

Reacties

  1. Gefeliciteerd! Weer een mooi resultaat. Er zit dus nog meer in voor een volgende gelegenheid. Komt dat dt jaar nog?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt! Dat wordt kielekiele dit jaar, misschien alleen nog in Heerenveen maar dat is helaas nog niet zeker want ik sta nog reserve voor de vikingrace. Als ik mag dan laat ik het weten! Lina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten