einde van het seizoen


Ik wil u bij deze graag bedanken voor de interesse en de sponsoring van het afgelopen jaar 2012-2013. Het was weer een heel leuk en sportief jaar.
Een aantal van mijn schaatshoogtepunten zal ik hier noemen. 
Door in begin van het seizoen snel te rijden mocht ik in Enschede uitkomen voor Nederland in een landenwedstrijd tegen ’Ned-Dui-Nor’. Ik reed daar in NL-tenue en werd 3e. Daarnaast heb ik mij kunnen plaatsen voor de NK-Kortebaan (op buitenijs),NK-Sprint, en NK-Allround waarbij ik respectievelijk op de 6,10 en 10 eindigde. En aan het eind van seizoen op de internationale Vikingrace in Heerenveen werd ik 5e. Bij elkaar heb ik dit jaar dus veel mooie wedstrijden kunnen rijden, maar heb ook gezien waar ik volgend jaar nog aan wil werken om verder te komen. 
Ik hoop dat u af en toe op dit blog  heeft kunnen kijken, want dat is een handige manier om mijn ervaringen en uitslagen bij te houden te melden. Ook voor mijzelf. Ik wil dat ook het komend seizoen goed bijhouden, met wat hulp van Maite of mijn moeder.  

Het was mijn laatste jaar als C-rijder in het oranje. Ik ben uitgenodigd voor de baanselectie en wil dan in het blauw ook graag weer door. Misschien u als sponsor ook?
Met veel dank en groeten van Lina Miedema (HA03443 ;-) 

Ik heb nu een maandje rust, maar de training zal weer snel starten. Vanavond, 17 april  krijgen we uitleg over het komende seizoen dus zal ook ik meer te weten komen. Als er wat leuks te melden is zal ik het hier doen, maar dat zal wat minder vaak zijn dan in de winter.

Reacties