2e regioselectie supersprint, en 5e op regio 1000

Koud terug van trainingskamp stond zaterdag 4 januari de regio-selectie supersprint in Amsterdam op de agenda. De eerste 6 van het klassement plaatsen zich direct voor de NK-supersprint. Dus dat was doel van deze wedstrijd.
De eerste 2x 100 gingen best lekker met pr. van 11.31. Daarna 2x 300 waarna ik uiteindelijk in klassement (weer) als 2e eindigde. Ruim genoeg om te plaatsen voor NK, dus missie geslaagd.
Hierbij weer het klassement. 

Vanavond in Utrecht zo'n zelfde regio-selectie voor de 1000 meter(een losse afstand dus). We zullen weer zien.

Toevoeging op zondag: De 1000 had Lina graag anders gezien, ze eindigde op een 5e plek. Toch erg goed gedaan. Met klassement

Reacties

  1. Het gaat steeds sneller. Goed hoor! Maar hier en vraag van een leek: wat betekenen die letters tussen haakjes achter e uitslagen? PB, BR of FL. Ik nam steeds aan dat het cijfer de volgorde van de uitslag van de race was maar daar passen de letters niet tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PB = Personal Best
    BR = baanrecord
    FL = fell

    Top

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van het weekend ook de 'schaatsbijbel, ontvangen (Hedman bijlsma) je staat ook in de editie van dit jaar. Post afbeeldi g op kwantenblog
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PB = personal Best= pr
    BR= Baanrecord
    FL= met val (fall)
    Soms staat er ook DNS of DNF= did not Start en Did not Finish

    met groet van Lina


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op 5 januari als 5e eindigen lijkt mij ook niet slecht. Het kan niet altijd feest zijn.
    Nog weer nieuwe afkortingen waar ik niets bij kan bedenken dus help nog even. TRC en MT?
    Zo leer ik nog eens wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MT=manual time
    TRC= track record= baanrecord

    Dat is mijn inschatting!
    Ik vind 5e ook prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. klopt helemaal! Volgens mij zijn nu de meeste afkortingen langs gekomen.

    groetjes van Lina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eerst volgende afkorting achter jouw naam NR?
    Wim wat zou dat betekenen?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten