2e plek op Vikingrace

De tweede dag begon weer goed met wéér een tweede plek op de 500 meter! Mijn voorsprong op nummer 3 was wel erg groot maar de eerste plek had ook weer wat afstand genomen dus daar had ik nog een 1500 voor om nog voor een hogere plek te gaan. Dat begon met de 1500 erg lekker, ik moest tegen de nummer een dus wilde daar graag bij blijven. Daarom begon ik erg hard! Misschien iets te hard want het laatste rondje kwam erg moeilijk. Mijn tegenstander bleef ik ook niet voor maar ik was toch mooi weer tweede op de 1500, en ook zelfs in het eindklassement! Ik ben erg tevreden met mijn eerste eindklassement podium!
Eindpodium
Er was een officiele prijsuitreiking aan het eind van zaterdag. Hierbij een groepsfoto van alle podiumplekken voor alle catagorieen 
Vaak even kletsen bij het in- en uitfietsen.
Het podium van de 1000. In het midden de uiteindelijke winnaar Demi van Benthem. De derde plek werd op deze afstand gedeeld door een Frieze en Duitse rijdsters.

Op de site van schaatsen.nl staat nog een uitgebreid verslag van de Viking race. Klik hier maar op..




Reacties

  1. Gefeliciteerd! Prachtige prestatie bij deze internationale wedstrijd. Deze keer geen twijfel, foto is erg duidelijk. Hoeveel landen deden er mee?
    Groet vanuit Zweden van de daar aanwezige Kwanten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige prestatie. Mooie tijen, op het goede moment de goeie vorm te pakken. Gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Clean sweep..........
    Top prestatie! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kom op Lina, nu het schaatsen stil ligt, is er vast wel een momentje voor de Kwanten-voetbalpool WK-2014.
    We rekenen op je!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten