December!

De eerste twee schaatsmaanden zijn voorbij en nu gaat het echt beginnen vanaf december.
Oktober en november stonden vooral in het teken van eerst gevoel terug krijgen, kracht overbrengen op het ijs en het belangrijkste; snelheid krijgen!
Na een wat moeizame start voor mij met wat last van mijn knie gaat het nu eindelijk weer de goede kant op! PR's heb ik helaas nog niet gereden maar als het zo doorgaat kom ik wel snel dichterbij.
Zoals mijn trainer zegt, de Schwung komt weer terug, en dat is wat ik nodig heb.
De laatste twee weken heb ik veel kort, snel werk gedaan op het ijs om me klaar te maken voor de belangrijkere wedstrijden.
Volgende week begint de weg naar het NK met de gewestelijke kampioenschappen. De eerste 24 plaatsen zich daarmee voor een andere wedstrijd en januari die mogelijkheid bied je direct voor het NK te plaatsen.
Aan het eind van deze maand is het natuurlijk kerstvakantie, helaas gaan we dit jaar niet naar het buitenland om te trainen.
We blijven hier in Haarlem het beste uit onszelf halen, ook eens leuk ;)

500 m in Thialf 19/11/2014

Reacties

  1. Veel suc6 komende dagen... Is er nog een wedstrijdkalender voor het komende seizoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://www.deboekensalon.nl/dbs/book/357874

    Je staat er weer goed tussen......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag weer een belangrijke dag hoorde in van Marieke. Zal zoeken of ik de wedstrijd en uitslagen kan vinden. Veel succes morgen en de komende testen en/of wedstrijden.
    Groeten uit Harderwijk

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten