Drukke tijden op schaats en school

Vanaf nieuw jaar zijn het drukke weken. Na een week trainingskamp in spaarndam, volgde gelijk een SEweek op school. SE staat voor schoolExamens. Deze toesten tellen mee voor het examen. Moet er dus hard voor leren! Ook moet ik mijn profielwerkstuk schrijven. Mijn onderwerp is verzuring, hoe het werkt en wat voor methodes zijn om het enigzins te beïnvloeden... Veel lezen en schrijven.
Op het blog schrijven lukt me maar lastig cq niet. Excuus daarvoor.
De komende periode is het ook druk met wedstrijden. Eerst moet ik mij plaatsen voor de NK allround  en supersprint. Dit gaat via gewestelijke selectie--> regioselectie--> landelijke selectie. Een weggetje te gaan dus.
Je hoort later over dit verloop, of in iedegeval het einddoel om op de nk te komen.

Reacties