Nederlands kampioen kortebaan!!

Jajaja, aller eerste titel is binnen! Nederlands Kampioen kortebaan geworden! :D
Na zeven keer starten kwam ik als eerste over de finish en dat was meteen goed voor de eerste plek!
Er waren 32 mensen uitgenodigd waarvan er uiteindelijk maar 15 aan de start stonden.. Maar de meeste die ik vaker tegen kom waren er!
De wedstrijd begon om 18.00 waarbij alle deelnemers twee keer reden, éen keer binnen en andere keer buiten. Deze eerste twee gingen niet zo heel goed maar ging met een onverwachtse vierde plaats door naar de volgende ronde.
In deze ronde gingen de eerste acht door, dus ik mocht weer aan de start! Deze twee ritten (een binnen en ander buiten) gingen alweer een stuk beter dan de vorige!
Dat bleek ook want met een tweede plaats had ik me geplaatst voor de finale!
In de finale gaat het niet meer om tijden maar om winnen! Er gaan er vier naar de finale en je rijdt tegen iedereen één keer, nog drie keer moest ik starten dus.
Er werd geloot of je binnen of buiten had maar bijgelovig ben ik gelukkig niet dus was blij met alle banen. Eerst moest ik tegen mijn teamgenootje Isabelle, helaas sneed ze zichzelf in haar enkel... Dus ik won de race maar met een vervelend gevoel voor Isabel. Toch moest ik alweer snel door, de tweede race ging goed en ik won deze ook! Nu was het dus al zeker dat ik in ieder geval tweede was, en het kwam aan op de laatste rit want zei had ook alles gewonnen.
Voor de laatste keer naar de start sloeg ik nog even goed op mijn benen om er helemaal fel in te gaan, ik begon iets achter maar kwam steeds dichterbij!! We waren er bijna, toen viel mijn tegenstandster en kwam ik helemaal als eerste over de streep.
Een mooie wedstrijd was het dus zeker! :)

Reacties

  1. Nou zeg, ik was net bezig om een reactie te plaatsen op je voorgaande berichten, maar dat ging weer eens mis op de iPad en moest dus opnieuw beginnen.
    Tot m'n grote verrassing nog weer een nieuw bericht maar nu nummer 1!!
    VAN HARTE GEFELICITEERD MET DEZE OVERWINNING.

    Ook de voorgaande resultaten zijn natuurlijk prachtig. Helemaal omdat je je toch weer steeds weet te verbeteren. Biddinghuizen had natuurlijk de gelegenheid geweest om te gaan kijken. Helaas weer niet gelukt. Er komt vast wel een gelegenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Wim...bedankt. En ik kwam ook nog mooi op tijd om de finale te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Lina! Echt geel knap. Mooie uitdrukking 'sloeg een keer op mijn benen om er fel in te gaan', dat klinkt ruig! Groet, een trotse (achter)nicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha ja Jocelyn dat zie ik ook altijd overal gebeuren, dus zo neem je dat een beetje over van de rest!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten