Spanning in Enschede!

Gister was het spannende moment daar, zou ik mijn middelbareschool piriode voldoende hebben afgerond?
Het was een super mooie dag gister we hadden een rust dag na een paar zware trainingen. In de ochtend zijn we naar het centrum van Enschede gegaan met de Koreanen, even kijken hoe het daar is. We kwamen met drie busjes vol aan het het wad erg gezellig! 
In de middag kwamen de zenuwen erbij kijken rond 15.45 zou ik gebeld worden of ik geslaagd was. Omdat het zulk mooi weer was gingen we met z'n alle naar een buitenzwembad om daar lekker van het zonnetje te genieten!
En gelukkig na een heeeeeele tijd werd ik eindelijk gebeld met het beste nieuws wat er op dat moment was, geslaagd!
Mooie dag, nog een paar dagen lekker trainen hier!

Reacties

  1. Gefeliciteerd met het behalen van dit belangrijk diploma!
    Veel plezier met je trainingsmaatjes en geniet van een fijne zomer.
    W & Y

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een unieke groep en sfeer om diplomering mee te vieren. Gefeliciteerd en nu lekker even focus kunnen richten op andere zaken

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten