Zomer!!

Na een rust periode, een korte fijne vakantie in Spanje en de examens (toen nog voor de deur) bijna gehad zijn we al hard aan begonnen met de trainingen.
Dit jaar maak ik weer deel uit van het RTC Haarlem en heb ik er weer erg veel zin in!
De fietstesten (VO2 en Wingate) zijn al geweest dus het is 'bekend' hoe ik en de rest er nu voor staan. Dat gaan we nu zoveel mogelijk verbeteren met lange duur ritten op de fiets, hardlooptrainingen, krachttrainingen en sprong trainingen.

Dit jaar deed ik examen op het HAVO, deze 1,5 week is het afwachten op de uitslag, terwijl ik dan in Enschede zit!
Ik ga namelijk een week trainen met Zuid-Koreanen en een groep Nederlanders. We gaan naar Enschede omdat daar zomerijs is, en we dan een paar keer kunnen schaatsen.

Als het goed is hebben jullie een mail gekregen van de schaatsacademie, waarin staat dat er een zomerclinic komt! Op 28 juni gaan wij jullie alle disciplines laten zien die wij zomers en vaak winters beoefenen, en bovendien kunnen jullie natuurlijk ook meedoen!
Ik hoop dat jullie hierbij kunnen zijn.

Daarnaast is het dit jaar ook weer de bedoeling om sponsors te vinden, we moeten een groot bedrag bij elkaar krijgen om ons optimaal te kunnen voorbereiden op het seizoen, zodat we van de winter weer mooie resultaten weten te halen!

Reacties

  1. Zomerijs in Enschede, dat is heel wat anders dan zomerijs in Spanje! Mijn voorkeur is Malaga-ijs met rum en rozijnen maar jouw sportieve keus is wel stoer hoor. We duimen voor een goede examen uitslag en zullen zeker weer meedoen met de familie-sponsoring.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lina,
    leuk je blog!
    ik zal ook zeker weer mee doen aan sponsoring, maar help me even, hoe moest dat ook alweer?
    Groetjes jocelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Jocelyn,
    Veer verzameld de sponsor bijdrage van de Kwanten. Rekeningnummer NL07 INGB 0004139078 V M de Kwant.
    Groetjes vanaf mijn superrrr nieuwe macbook. Lukt het al wat meer met die van jullie, W & Y? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lina,
    mochten die Zuid-Koreanen wat overmatig hoesten en proesten, dan zou ik toch even wat afstand bewaren en verder........ gefeliciteerd met je diploma!
    Begrijp ik uit Maite's bericht dat het sponsorgeld op het vermelde rekeningnummer gestort mag worden?
    Groetjes, Bert

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Bert,
    je mag mijn rekeningnr natuurlijk altijd gebruiken ); maar dat ben je ook een Kwantensponsor. als je Brevé wilt blijven even met Harry/Marike afstemmen. Groet Veronique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten