NK pure sprint

Wát een dag was dat weer, helaas niet mijn aller beste dag.
Om 18.15 ging ik van start op het NK pure sprint, wat vorige jaren altijd super sprint was (100-100-300-300) rijd je vanaf junior A een 100-300-500.
Bij de 100 meter ging de start niet helemaal vlekkeloos en ook verder was ik veel aan het denken, ik kwam binnen na 11.29 seconden, de 6de tijd.
Na een klein beetje rust ging om 19.15 de 300 meter van start, ik had binnen wat vooralsnog meestal wel een voordeel is! Maar voor mij hielp dat helaas niet zo, ik wilde zoooo snel maar helaas werkt dat vaak averechts. De tijd stond stil op 26.72 wat weer een 6de plek betekende.
Laatste afstand een 500 m. Dat vind ik toch wel een stuk betere afstand maar deze ging ook niet helemaal zoals ik had gewild. Voelde wel oké maar de tijd viel echter wel tegen met 42.15 een 8ste tijd.
Uiteindelijk ben ik 6de geworden in het eindklassement! Op naar de volgende NK's!!
Alle uitslagen kan je hier vinden.

Reacties