Hollandcup 1

Er is weer een periode voorbei met twee weekenden wedstrijden.
2 weken geleden was de eerste holland cup in deventer. Daar was ik geplaatst voor de 500-1000-1500, de 1500 ligt me alleen nog niet altijd zo goed dus deze heb ik overgeslagen.
Zaterdag naar deventer gereden voor één 500 en deze was niet heel best, explosiviteit moet nog komen helaas.. Sinds dit jaar doen ze ook maar éen 500 in plaats van twee dus als het niet goed loop heb je geen tweede kans meer.


De volgende dag een 1000 meter, andere voorbereiding dan de vorige dag gedaan dat het hopelijk weer beter ging.
Start ging helaas niet zo goed, maar herpakte me en opening was nog oké. Eerste rondje ging niet zo goed en daarna was het redelijk.
Al met al was het niet helemaal mijn weekend, kan ook gebeuren helaas.
De uitslagen van dit hele weekend staan in deze link!
http://www.schaatsen.nl/media/23336/dv01-holland-cup-1-ijsselcup-uitslag.pdf

Het weekend daarna reed ik een trainingswedstrijd in Haarlem, een 3000 meter! Niet echt een favoriet maar zeker goed om het een keer te rijden.
Het ging voor mijn doen ook best wel prima met een eindtijd van 4.46

Aankomend weekend een keer geen wedstrijden maar reizen naarrrrr... Inzell!
Een weekje lekker trainen :)

Reacties

  1. Holland Cup 1 dus net niet jouw wedstrijd.... Wanneer is Holland cup 2?
    Veel succes op het snelle ijs van Inzell. 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We blijven je volgen, dus ook vandaag 2 november.
    Dus Hiep Hiep Hoera! Gefeliciteerd met je 19e verjaardag en veel plezier in Inzell.
    De beter schaatstijden komen vast wel.
    Groet Wim & Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten