mooie winter start

De winter is lekker begonnen met eerste wedstrijden in Inzell!
Zaterdag 24 september tot en met 3 oktober zijn we daar op trainingskamp geweest met in het tweede weekend wedstrijden.
Hele week lekker getraind met erg mooi weer in Inzell. Ik vond het wel erg spannend het eerste weekend wedstrijden omdat ik vaak best wel veel ijs nodig heb voordat het fijn voelt.
Daarom ging ik de wedstrijd in met als doel op mijn technische punten te letten.
500 m en 1000 op de eerste dag was vooral de 1000 meter erg goed. Snelle opening, eerste rondje oké en laatste rondje voor mijn doen niet heel veel verval.
Daar kwam en nieuw persoonlijk record uit!
Dat was op vrijdag, zaterdag dagje rust beetje uitlopen en soort van op spanning blijven.
Zondag eerste 500 ging iets beter dan vrijdag maar nog lang niet goed, wel 40.68 wat wel goed is.
1500 zat weinig rust voor dus geen tijd om heel lang ermee in mijn hoofd te zitten.
Ik starten hard probeerde de eerste twee ronden zo vlak mogelijk te houden en rondje doorkomen.
Soepel ging het niet echt maar kwam wel tot een nieuw PR.
Al met al was is zeker tevreden!
Afgelopen week voor het eerst op de ijsbaan in Haarlem geschaatst op de sponsorclinic, wat een leuke avond was!
Gisteravond ook de eerste wedstrijd in Haarlem gereden, een 100 300 en 500. De 100 ging goed, de rest was het niet helemaal.
Genoeg dingen om nog te verbeteren!


Reacties