1 week voor eerste NK!

Aankomend weekend is het al zo ver, het NK Sprint junioren word verreden. Voor het eerst dat het NK voor mij zo vroeg is en vind het zeker spannend!
Maar eerst afgelopen weken.
2 weken geleden zou ik misschien een wedstrijd rijden in het nieuwe thialf maar een paar dagen voor het weekend hoorde ik dat ik toch mij nog moest plaatsen voor het NK sprint, dus niet naar thialf maar naar Deventer! Wedstrijd ging redelijk en met twee tweede plekken kwam ik eveneens op een tweede plaats uit. Geplaatst voor het NK sprint.
De dag erna heb ik in Haarlem een 1500 meter gereden omdat we alle afstanden ook in Nederland moeten rijden, na zware week ging deze nog wel prima en de tijd was oke!

Afgelopen weekend hebben voor de leuken 700 m gereden! Deze afstand rijden we zo goed als nooit sinds we junioren zijn, dus was leuk om eens te doen.
Het was mooi ijs, kraantje lek was voor ons, en het weer zat ook mee.
Het ging prima maar de laatste puntjes moeten deze week nog op de i worden gezet.
2 dagen sprinten in Enschede, een mooie baan!
Ik houd jullie op de hoogte!

Reacties