Inzell




Afgelopen maand zijn wij een weekje met de ploeg naar de mooie plek Inzell geweest, voor de derde keer dit jaar.
Hier hebben wij een week lekker getraind en wedstrijden gereden.
In het weekend reed in een 500-1000 op zaterdag en een 500-1500 op zondag. De wedstrijden ging beter dan ik had gedacht en ik zat of op mijn pr of zelfs eronder!
helaas brak bij de tweede 500 meter mijn veter 30 seconden voor de start dus daar kwam ik niet zo in de buurt.
Was een fijne week wat zelfs einigde met sneeuw!
Afgelopen weekend hebben we met gewest NH-U de residentiecup gewonnen.
Dat is een wedstrijd tussen de gewesten waarna de gene met de meeste punten na de 500, 1500, teamsprint/teampursuit en mass-start gewonnen heeft, met een team van 5 dames en 6 heren.

Volgend weekend rijden we een wedstrijd in Heerenveen als het goed is!

Reacties

  1. Mooie tijden in Inzell en goed gedaan :-) 2x tweede plaats in Deventer!
    Waarom geen Heereveen en waarom op zondag weer een wedstrijdje 1500m in Haarlem. Ingewikkeld programma hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha wim! Dat heeft u goed gezien, ik moest mij uiteindelijk toch nog plaatsen voor het NK Sprint wat in Deventer was, hierdoor kon ik helaas niet in het nieuwe Thialf schaatsen. En in Nederland had ik nog geen 1500 m gereden, blijkbaar moet je voor het NK allround ook alle afstanden in Nederland rijden dus dat kwam toen het best uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Begrijp ik hieruit dat je geplaatst hebt voor het NK-sprint en ook voor het NK-allround? Wanneer en waar vindt dat dan plaats?
    Vergeet "u" maar, het maakt me nog ouder en in spreektaal wordt het ook niet gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten