Zomer

Al zal het misschien verbazen maar dit is hoe we de afgelopen weken ons voortbewegen!

Natuurlijk niet alleen dat maar zeker twee keer in de week zijn we in Heerenveen te vinden om onze rondjes te rijden.
Verder ging het begin van de zomer voorspoedig na een lekker vakantie in Griekenland te hebben gehad weer met heel veel zin de trainingen begonnen. De eerste maand, mei, deden we mee met testen bij de VU. We moesten skeeleren op een hele grote band en daarmee keken ze hoe jou stuurhoek was. Daarnaast zijn de eerste maanden grotendeels gericht op het opbouwen van conditie, dus veel op de fiets!
Vanaf juni zijn we gaan schaatsen en nu, juli, zijn we momenteel bezig met ons eerste kamp!
Helaas is er in mijn rug iets verkeerd gegaan dus ben ik veel bij de fysio geweest alleen die zien nog niet wat er is.. Ik hoop de ik snel weer met alle trainingen mee kan doen maar vooralsnog moet het allemaal eerst herstellen voordat ik überhaupt normaal kan functioneren.
Maaar daar heb ik natuurlijk alle vertrouwen in! Gelukkig is het weer goed en kan ik wandelen :)


Reacties

  1. Sinds lange tijd weer eens op je blog gekeken. Verwacht ook niet zo veel schaatsactiviteit in de zomer. Toch dus!
    Vervelend voor je dat je rug protesteert, is het nu weer beter en kun je weer volop trainen?
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Wim, jazeker het schaatsen houdt niet op!
      Het was even erg vervelend van mijn rug maar na aardig wat fysiotherapie en met name de dry-needling was na 1,5 week de pijn weer weg. Dus al snel weer alle trainingen op kunnen pakken gelukkig :)
      Hoe gaat het bij jullie? Al het lekker weer in Spanje opgezocht?

      Verwijderen

Een reactie posten