Spannend!

Vandaag, vrijdag 26 januari, zit ik in Heerenveen, in een Bed en Breakfast. Ik sta namelijk 1ste reserve voor het NK sprint wat dit weekend verreden wordt.
Laatste bericht wat mij ter oren is gekomen is dat ik zo ongeveer 50% kans heb om te rijden, dus hopen maar! Ik voel mij goed dus zou het heel leuk vinden om dit weekend lekker te mogen schaatsen!

Ik hoor waarschijnlijk laat pas of ik nou echt mag rijden maar het is altijd even te checken op de live uitzending op de NOS site. En via deze link is er ook informatie te verkrijgen. :)

Reacties

  1. Heb nu al voor de derde keer geprobeerd een reactie te geven maar het wordt niet gepubliceerd als Google gebruiker. Daarom nu nog een keer anoniem.

    Lina, hou je zenuwen in bedwang tijdens het wachten.
    Wij duimen voor je dat je mee mag doen en dan . . . . gewoon hard schaatsen!
    Succes en vooral veel plezier :-) wij volgen je vanuit Nerja.
    Wim & Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Wim en Yolanda!

      Wat gek, ik hoor net dat Marike er ook problemen mee had dus zal kijken of er iets veranderd moet worden.

      En helaas heeft het niet zo mogen zijn gister... Ireen Wust meldde zich nĂ¡ de eerste 500 af :( Jammer! Nu volgende week in Hoorn op de Holland-cup hard mijn best doen.
      Hoop dat jullie een fijne tijd in Nerja hebben!

      Verwijderen

Een reactie posten