Aflopend seizoen --> WK studenten!

Het is maart en de vogeltjes fluiten weer! Heerlijk met een zachtere temperatuur, ik kijk er altijd wel naar uit.
De gezamenlijke trainingen zijn al vrijwel opgehouden en de ijsbaan wordt steeds leger.
Maar voor mij zit het er nog niet op! Volgende week ga ik mee doen aan een hele mooie wedstrijd, het WK studenten, in Minsk!
Hiervoor kon je je aanmelden, als je studenten bent en schaatst, en werden 6/7 meisjes en jongens bericht dat ze mee mochten. Hier zat ik ook bij, dus voor mij komt er nog een hartstikke leuke einde aan.
Doordat ik afgelopen jaar niet zo heb gereden als dat ik zou willen heb ik dit als leuke, speciale en belangrijke afsluitende wedstrijd.

Maar afgelopen weken zijn er ook nog meer leuke dingen geweest. Esmee Visser, oud ploeggenoot en nu olympisch kampioen, gaf een huldiging-feest hartstikke gezellig was dat en leuk Esmee te zien samen met allemaal teamgenoten uit Haarlem.
Ook was de laatst Holland-Cup wedstrijd van het seizoen in Breda. Deze wedstrijd ging best wel goed en heb ik in het klassement van de pure sprint (100-300-500) een tweede plek behaald.


Dan zit het seizoen er dus bijna op, ik houd jullie op de hoogte van de gebeurtenissen in Minsk!

Reacties